Dla Ciebie
Dla Firmy
Infolinia: 800 808 444

Likwidacja Szkód

Zalało moje mieszkanie/dom – spaliło się moje mieszkanie/dom

Jakie dokumenty, informacje są wymagane do zgłoszenia szkody?

  • nr polisy majątkowej,
  • data i miejsce zdarzenia,
  • dane osobowe i teleadresowe osoby zgłaszającej szkodę,
  • dane osobowe i teleadresowe osoby ubezpieczonej,
  • dane osobowe i teleadresowe sprawcy zdarzenia lub osoby odpowiedzialnej za szkodę (jeśli jest znany),
  • opis okoliczności zdarzenia,
  • opis uszkodzonego/zniszczonego mienia,
  • szacunkowa wartość szkody,
  • informacje dotyczące własności mieszkania lub budynku,
  • dane adresowe jednostki policji, straży pożarnej interweniującej na miejscu zdarzenia o ile były powiadamiane,
  • miejsce, gdzie mogą odbyć się oględziny (miejsce i czas oględzin zostanie potwierdzone przez mobilnego rzeczoznawcę, który skontaktuje się w ciągu 7 dni roboczych od zarejestrowania szkody przez konsultanta infolinii TUZ TUW).

W jakiej formie TUZ TUW wypłaca odszkodowanie?

Przelew na wskazane konto - najdogodniejsza i najszybsza forma rozliczenia należności. Kwota odszkodowania jest przelewana na wskazany rachunek bankowy już następnego dnia po zatwierdzeniu wypłaty odszkodowania.

Przekaz pocztowy - istnieje możliwość wskazania adresu pocztowego, na który przekazem zostanie wypłacone odszkodowanie.

Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies.